bugün

serapicin org

okulumda bir kız vardı. Bu hastalık yüzünden öldü. Onu düşündükçe başkalarına yardım edesim gelmiyor artık. Geçen gün düşündüm acaba yaşayasaydı neler olurdu diye. Oysa o maalesef yaşayamadı. Cenazesine gitmedim, gidemezdim, bende kötüydüm, aynı zamanda dinini paylaşmıyordum. Ama canım yandı. Düşündükçe de acıyorum, içimden bir sesle onun öleceğini çok iyi biliyordum ama hala üzülüyordum. Buraya da yazmak ister miyim bilemiyorum hala üzülüyorum. Ama deneyeceğim, eve vardığımda burada bahsettiklerimin on katını bahsedeceğim en sonda bir şiir bırakacağım, en beğendiğim şiirimi. Yıldız tozunu. Yıldız tozu olsada görecek bunları ya, işte o yüzden sevineceğim.
Uplanıp çoğalmalı yardım edenler bu arkadaşımıza.
© copyright 2005 - 2026