samotre

250 entry ile 15 nick altı kasan yazar. Vay amk ağlamayana mama yok diye boşa dememişler.

Not: Atasozu yanlış olabilir doğrusunu bilen mesaj atsın.

Edit: "Ağlamayana meme yok" denildi.

Edit2: Mama olsaymış duramazmışım. Doğrudur duramayabilirdim.
© copyright 2005 - 2026