bugün

whiskiskas

hoşgelmiş yazar..bi de yanılmıyorsam , bi mama markası kendisi * pembe pembe whiskiskas yazar mama torbaların üstünde ya da hafızam beni yanıltıyo..üstüme gelmeyin aklım karıştı gene neticede yeni bi yazardır..
beklenen edit:hafızam beni yanıltmış , mama markası filan değilmiş..
(bkz: tanıma gel)
© copyright 2005 - 2026