bugün

kobani

Işid'in taktik değiştirdiği bölge. Baktı bu enikler göğüs göğüse çarpışamıyor adamlar da aynı taktiği denemeye başladı. Ama intihar saldırısı iyi. iki taraftan da gitmesi garanti oluyor. Ölün amına koduklarım.
© copyright 2005 - 2026