bugün

ayizit

Ciddi ciddi entrylerini okuduğum, eksisini eksik etmediğim yazar.

Ergen desen ergen böyle değil, kız desen ben de bile bin tane kız resmi var.

Bir duygusal bie atarlı.

Harbi okudum entrylerini...

Okumayın bence komple, bir sike yaramıyor.

Edit: kes lan abaza herif. Ayı değil erkek abaza.
© copyright 2005 - 2026