bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- mutluluğun fark edilmemesi6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- bir insanı sevmek8
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- devlet gücü2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- ibadet2
- yazarların imza parfümleri4
- anlamak2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- my number one2
- dil3
- insan3
- berhan şimşek2
- 2026 dünya kupası21
- düşün ki o bunu okuyor16
- futbol16
- dünya8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- pakistan3
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- hindistan3
- egay sucukcu8
- guyana4
- fas6
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- kemal kılıçdaroğlu18
- günaydın2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
öldüğü bir türlü kabullenilemeyen, herkesin kıçından bir şeyler uydurarak hala yaşatmaya çalıştığı game of thrones karakteri.
adam 5-6 tane hançer yedi. karların içine en aşağı 3 litre kanı boşaldı. görünürde de, ne doktor, ne üstad, ne ona yardım etmek isteyen birisi, ne o, ne bu var. neyin ızdırabı yaşanıyor hala? artık bu saatten sonra senarist bile kurtaramaz. yok efendim, rüyaymış onlar, sonra kabustan kalkar filan olursa, filmin hiçbir güvenilirliği kalmaz. o zaman kral baratheon da kalksın, rüyaymış diye, sonra joeffrey de kalksın. olmadı, bütün film rüyaymış, ned stark kalksın sonunda. filmin içine etmenin en etkili yoludur, bu tür hileli senaryolar. jon snow ölmüştür arkadaşım. lamı cimi yok bu işin. yok hayvana girmek, yok ateşle canlanmak, yok ak gezegen olmak... yok. kızıl kadın da canlandıramaz, zaten oradakiler canlansa da yine öldürür. bu filmin en güzel yanı, herkesin her an ölebilmesi seviyesindeki gerçekçiliktir. sırf senaristin favorisi bu ölmez diyemiyorsunuz. en önemli isim de şıp diye ölebiliyorsa, filmi öngörmek imkansız ise, işte bu film zevkle izlenir. yoksa sonunu bildiğin, hep iyilerin kazandığı, hep birinin her şeyi başardığı filmi ne yapalım?
adam 5-6 tane hançer yedi. karların içine en aşağı 3 litre kanı boşaldı. görünürde de, ne doktor, ne üstad, ne ona yardım etmek isteyen birisi, ne o, ne bu var. neyin ızdırabı yaşanıyor hala? artık bu saatten sonra senarist bile kurtaramaz. yok efendim, rüyaymış onlar, sonra kabustan kalkar filan olursa, filmin hiçbir güvenilirliği kalmaz. o zaman kral baratheon da kalksın, rüyaymış diye, sonra joeffrey de kalksın. olmadı, bütün film rüyaymış, ned stark kalksın sonunda. filmin içine etmenin en etkili yoludur, bu tür hileli senaryolar. jon snow ölmüştür arkadaşım. lamı cimi yok bu işin. yok hayvana girmek, yok ateşle canlanmak, yok ak gezegen olmak... yok. kızıl kadın da canlandıramaz, zaten oradakiler canlansa da yine öldürür. bu filmin en güzel yanı, herkesin her an ölebilmesi seviyesindeki gerçekçiliktir. sırf senaristin favorisi bu ölmez diyemiyorsunuz. en önemli isim de şıp diye ölebiliyorsa, filmi öngörmek imkansız ise, işte bu film zevkle izlenir. yoksa sonunu bildiğin, hep iyilerin kazandığı, hep birinin her şeyi başardığı filmi ne yapalım?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar