bugün

nokia 6270

hemen her türlü özelliği olan, fakat yazılım problemi nedeniyle arada bir kendi kendine kapanıp açılması ve hafıza kartını görmemesi ile insanı sinirlendiren telefondur.yine de güzeldir.benim de telefonum bundandır.
© copyright 2005 - 2026