bugün

sembolize etmek

bana gora yı ve cem yılmazı hatırlatan eylem. şöyle ki:

+Getirin kutsal taşları, alev topundan nasıl kurtulacağınızı biliyorum.
-Sen kahin misin?
+Ne kahini ulan, Kaptan şu yalamaya söyle daha da konuşmasın. O kadar kafası çalışsaydı o taşların dört elementi sembolize ettiğini anlardı.
-Sembolize mi?
+Sembolize tabii, doğada bulunan dört element: Ateş, su, toprak, tahta.
-Tahta mı?
+Tahta tabii, zoruna mı gitti. Doğada bulunan dört element, ateş, su, toprak kolay siz bana tahta bulun.
-Hava olmasın.
+Kardeşim doğada bulunan diyorum.

bir süre sonra...

+birçok elementi tanıdık, bir çok elementi gördük. Şimdi geldik en civcivli bölüme. bana bir tane kız bulacaksınız, onu dört elementin ortasında öpücem ve alev topu durucak. mesela şu arkadaş olabilir.
-Ne diyorsun, sen gerizekalı.
+Anlamam kız bu ortaya gelecek, kapatırım valla elementleri ha.
© copyright 2005 - 2026