bugün

ışid in astsubayımızı şehit eden pkklıyı öldürmesi

doğru mu yanlış mı hiç de araştırmayacağım durum. doğruysa beni ilgilendirmez, iki terör örgütünün birbirini yemesi benim için hiç önemli değil, soyları kurusun. yanlışsa zaten hiç ilgilendirmiyor.
© copyright 2005 - 2026