bugün

tiroit bezi

t3 ve t4 hormonları ondan sorulur, vucut saglıgınız da bu hormonlardan.

yeterince üretmezse: hipotiroidi olur.
çok fazla üretirse: hipertiroidi olur.

hipo ise bir ömür boyu ilaç kullanmak zorunda kalırsınız. ve bu genelde genetiktir. validende varsa %80 sansla sende de vardır. *
hadi geçmis olsun.
© copyright 2005 - 2026