bugün

hadi bye bye

3 yaşındaki kuzenimin çocuğunun klasik telefon kapatma cümlesidir. Eline geçen her telefondan aramalara girip ilk bulduğunu arar tanısın tanımasın her seferinde aynı konuşmayı yapar:

telefonu açan: alo
kuzenimin çocuğu: alo napıyosun? (Napooşun)
Ta: (herhangi bir şeyler)
Kç: nerdesin?
Ta: (herhangi bir yer)
Kç: oldu hadi bye bye.

Hiç şaşmaz. Bunu o kadar sık yapıyor ki aradığı kimse de ne diyo bu kim arıyor diye şaşırmaz, aynı şekilde düzgünce konuşur.
© copyright 2005 - 2026