bugün

ev kurabiyesi

rahmetli ananemin tıkkadak dediği, neden tıkkadak diye sorduğumda "yoğuruyon fırına atıyon oluyo çabucak işte tıkkadak" cevabını aldığım kurabiyedir. üstüne fındık veya ceviz batırırdı bir tane. şunlara benzemektedir:
görsel
© copyright 2005 - 2026