bugün

ev sistr

keşke içinizdeki irlandalı olsam da alın atınızı s.keyim tımarını deyip güzel yurdum irlanda'ya dönsem dedirten çılgın parça.
emeği geçenlere selam olsun!
https://www.youtube.com/watch?v=vykCF9USVdg

unutmadan unutturmadan;
çakmasını da yapmışlar: birlik marşı
© copyright 2005 - 2026