bugün

ladymanet

şu nick altı girmeye bir son vereyim diyorum, ama bu tip üyeleri görünce yapamıyorum. güzel kardeşim; sevişgenliğinden başka bir özelliğin yok mu ki senin "sevişgen bir kadın" diyerek kendinden bahsettirme gayreti sergiliyorsun? ne yazdığın kiminle seviştiğin inan umurumda değil; ama buradaki insanları salak yerine koymaktan vazgeçin artık.

hiç mi yazacak bir şeyin yok allah aşkına ya.

(bkz: ladyharunabi)
© copyright 2005 - 2026