bugün

passolig

almadım.
almam.

passolig ne la.

zaten hayatımda 4 kez maça gittim.

tıpkı pos kasa gibi bir şey sanırım. ulan ne doymak bilmez sülaleymiş bunlar be.
© copyright 2005 - 2026