bugün

bu devirde araba alan salaklar

çoğu zaman uzun yol seyahati yapanlar için salaklık değildir. uzun yolda az yakan bir araba hem ekonomik hem konforludur. (arabasına göre demeden edemeyeceğim)

trafiğin yoğun olduğu, şehir içi trafiğinde elbette toplu taşıma kullanmak mantıklı. ona lafım yok.
© copyright 2005 - 2026