bugün

nokia kullananlar

1 seneye kadar iflas verecek şirkete bağlı insanlardır. eğer nokia nın lumia serisinden önceki tuşlu telefonları varsa zaten problem yok. ama artık lumia ları almaya gerek yoktur. ileride servis ve yedek parça açısından büyük sorun yaşayabilirsiniz. keza bu blackberry için de geçerli. bb artık akıllı telefon piyasasından çekildi bilginize.
© copyright 2005 - 2026