twitto

Aldım denedim. Beklentim çok düşük olduğu hatta rezil bir şeydir şimdi diye düşündüğüm için şu anda güzel geldi.

nasıl desem, farklı bir şey olmuş. Deneyin, ben bir daha alır mıyım? şimdi bilemiyorum tabi ama pek zannetmiyorum.

herkes benim gibi düşünürse ürün çuvallar, beğenenler olur umarım.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026