bugün

pro evolution soccer 2015

oynanış videosunu izlediğim kadarıyla şunu söyleyebilirim, bence bu oyunu pes 2015 diye çıkartmasınlar. fifa(2) 15 diye çıkartsınlar. kim yapıyor abi iki senedir bu oyunu?
© copyright 2005 - 2026