bugün

tv8 hd

premier lig demişken acunun morinyo karşısında rezil oluşu geldi aklıma. sinpaş için gelmişti morinyo acun bi taklalar çok yakınmış gibi iğrenç yapmacık şirinlikler yapıyo gülüyo falan morinyo reyis sen kimsin ben tercüman kullanmak istiyorum demişti. hey gidi keko başkası olma kendin ol olum.

(bkz: niye akşam akşam gaza geldiysem)
© copyright 2005 - 2026