bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar10
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- sözlüğün aptal kaynaması12
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- neden sevgilim yok4
- güney afrika7
- sözlüğün adalet terazisi3
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- bir filmde ölüyü oynamak4
- türkiye12
- göbeksiz erkek4
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- 2026 dünya kupası40
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- velvet43
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- nervio5
- kanada4
- japonya9
- herkesle iyi anlaşan insan18
- brezilya4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- ekonomi3
- et2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- zalican4
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- sözlüte karı var mı3
- era7capone2
- hamas3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- dünya13
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- hayatını kaybetmek4
2014 yılı hırsızlık oyunudur.
An itibarı ile bitirdiğim oyun olmuştur. oyun güzel ama sıkıcı yanı var. Sürekli kendini tekrarlayan kilitleri açmak filan çok saçma, zaten açıcam amk basayım e'ye açılsın, ne iki saat uğraştırıyorsun. Konusu güzel, daha başta kavrıyorsunuz biraz biraz ama, dışardan da konu hakkında yardım almanız da fayda olacaktır.
Benim sistemim iyi ama ekran kartım biraz zayıf olduğundan, düşük grafikler de oynamak zorun da kaldım. Etraf hep bir sis, hep bir asabiyet amk. Bazen gideceğin yeri görmek için ekrana üflediğim oldu. Yine sessizlik oyunu işte, öyle sessiz olucan filan, kargalar köpeklere yakalanmayacaksın, etrafında kırık camlar filan var basmıcan, vazolar var kırmıcan, bir anda 6-7 adamı başına toplayıverirsin. Ondan sonra elinde ki boktan şeyle öldürmeye çalışırsın da ölürsün zaten. Kıvrak, belki de saklanma kabileyeti yüksek ama dövüş gücü yok adamımızın.
Yapay zeka ağır kalmış, bazen 1 metre den bile görmüyor adamlar seni, giysiler filan tamam siyah, karanlık etraf filan ama 1 metre öteden de gör amk beni dimi, Ama göremiyor işte, görememesi iyi de oluyor bazen uğraşmamış oluyorsunuz hiç değilse. Zaten oyunun sonlarına doğru gizlenmekten sıkılıp call of duty e çevirirsiniz benim gibi. Gelene ok gidene ok salladım, gizlenmekten bunalım geldi çünkü.
Sesler de bir aksilik bir boktanlık var ama anlamadım. Anlamsız müzikler giriyor, anlamsız konuşma aksaklıkları ve senkrasyon sorunu oluyor. Bimiyorum bende ki oyun indirme oyun , orjinal de farklı mıdır ama, bu oyuna 200 tl veripde oynayanın da aklına sokayım affedersiniz. 50 - 60 tl belki eder ama çıkış fiyatı olan 200 tl ye karıya gidin daha iyi.
Sonuç olarak oyun benim gözümde 10 üzerinden 6 puan alır. ayrıca oyun +15. minik çocuklarınıza oynatmayın derim.
Aklıma gelirse başka şeyler editlerim.
An itibarı ile bitirdiğim oyun olmuştur. oyun güzel ama sıkıcı yanı var. Sürekli kendini tekrarlayan kilitleri açmak filan çok saçma, zaten açıcam amk basayım e'ye açılsın, ne iki saat uğraştırıyorsun. Konusu güzel, daha başta kavrıyorsunuz biraz biraz ama, dışardan da konu hakkında yardım almanız da fayda olacaktır.
Benim sistemim iyi ama ekran kartım biraz zayıf olduğundan, düşük grafikler de oynamak zorun da kaldım. Etraf hep bir sis, hep bir asabiyet amk. Bazen gideceğin yeri görmek için ekrana üflediğim oldu. Yine sessizlik oyunu işte, öyle sessiz olucan filan, kargalar köpeklere yakalanmayacaksın, etrafında kırık camlar filan var basmıcan, vazolar var kırmıcan, bir anda 6-7 adamı başına toplayıverirsin. Ondan sonra elinde ki boktan şeyle öldürmeye çalışırsın da ölürsün zaten. Kıvrak, belki de saklanma kabileyeti yüksek ama dövüş gücü yok adamımızın.
Yapay zeka ağır kalmış, bazen 1 metre den bile görmüyor adamlar seni, giysiler filan tamam siyah, karanlık etraf filan ama 1 metre öteden de gör amk beni dimi, Ama göremiyor işte, görememesi iyi de oluyor bazen uğraşmamış oluyorsunuz hiç değilse. Zaten oyunun sonlarına doğru gizlenmekten sıkılıp call of duty e çevirirsiniz benim gibi. Gelene ok gidene ok salladım, gizlenmekten bunalım geldi çünkü.
Sesler de bir aksilik bir boktanlık var ama anlamadım. Anlamsız müzikler giriyor, anlamsız konuşma aksaklıkları ve senkrasyon sorunu oluyor. Bimiyorum bende ki oyun indirme oyun , orjinal de farklı mıdır ama, bu oyuna 200 tl veripde oynayanın da aklına sokayım affedersiniz. 50 - 60 tl belki eder ama çıkış fiyatı olan 200 tl ye karıya gidin daha iyi.
Sonuç olarak oyun benim gözümde 10 üzerinden 6 puan alır. ayrıca oyun +15. minik çocuklarınıza oynatmayın derim.
Aklıma gelirse başka şeyler editlerim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar