bugün

falcibacii

11. nesil silik. erken ayrıldı aramızdan. neyseki kendisi ile tanışma çalışmalarımı bugün başlattım, taktir eder ki böyle işler biraz zaman alıyor. bürokrasi falan. ama elbet bir gün tanışacağız. tatlı sohbetimizi, benim hakkımdaki güzel dileklerini orada herkesin huzurunda söyleyecek. çekirge bir sıçrar, iki sıçrar derler ya, bu arkadaşın kaçıncı sıçramasıymış. artık sıçramaması gerektiğini öğrenir diye düşünüyorum, neticede o bir çekirge değil.
© copyright 2005 - 2026