bugün
- chp den akp'ye jet geçiş2
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- allah bu yahudilerin belası versin3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 1 euro 52 93 tl2
- manipülasyon nasil önlenir5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- eski uludağ sözlük ortamı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- lip balm kullanan erkek6
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sedat pekmez18
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- devşirmelik makamı13
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- 0 0 75
- toplu taşıma aracı2
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- diamond bosphoruss denen yazar7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- ayrılığın 7 aşaması2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- tekerlek kaşar4
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
sözlüğün onbirinci yazarı olan ufak k ye yazılmış olan duygu ve düşünceleri içerir.
değerli dostum,
hayat, kuşlar, ağaçlar, börtü böceklerin güzelliklerinden bahsetmeyeceğim. çünkü hayat çok boktan kimsenin önüne altın tepsiyle sunulmadı. engellerle dolu bizlerde bi ömürlük engelli koşusunu bitirmeye çalışan, kendi çölünde kaybolmuş insanlarız fazlası değil.
birini sevmiştim vaktiyle, kara bir hayatı beyazlaştırmak için pembe renkli hayaller kurmuştum evliliğe dair. aileler tanışmış mutluluğa giden adımların tarihi belirlenmeye çeyrek kalmıştı. bir yaz gecesi tek bir kısa mesajla tüm hayallerim karardı. mesajda aynen şu yazıyordu;
'' sen çok iyi birisin. seninle tanışmadan önce hayatımda birisi vardı. sonra onunla sudan bir sebeple ayrıldık. boşluğa düşmüştüm sen çıktın karşıma o boşluğu doldurdun. ama şimdi geri döndü o ve beni arayıp soruyor, birlikte olmak istiyor. gönlüm hala onda seni aldatmak istemiyorum üzgünüm ayrılmalıyız. lütfen bir daha arayıp sorma.
hoşçakal ''
bilmemkaç karakterlik bir mesajla bitirmişti, yok etmişti emeklerimizi. dakikalarca o telefona boş gözlerle baktım sadece. sonra kalktım balkona çıktım 4 cü kattan aşağıya bakarak gökyüzüne kaldırıp kafamı düşündüm. şimdi şuradan aşağıya atlasam tepe üstü, ölsem, yok olsam ne olurdu diye. içimdeki ses 2 yolun var dedi bana birincisi, kolay olanı gitmeyi tercih edersin ölürsün. varsa inancın sende bilirsin kiöbür tarafta sonsuz azaba gebe kalırsın, bu tarafta ise ailen varsa sevdiklerin bi kaç damla gözyaşı döker, adın zaman içersinde silinir ''rahmetli'' olarak anılır sene oldumuda duvarda soluk, donuk bir resim olarak kalırsın. uğruna öldüğün başka hayatlarda devam eder, sen öldüğünle kalırsın...
- ya diğer yol diye sordum kendime.
dedi ki;
o işte en zoru, yaşamak.... inadına ayakta durabilmek, hayatta kalabilmek.
gökyüzüne doğru kafamı kaldırıp bir nefes çektim ve cesaretimi toplayarak sordum azrail (a.s)'e.
+ bana orada yer var mı ?
- burada tüm ölümlülere yer var.
+ ya erken gelenler ?
- onlar ölümü erken seçen acizlerdir.
+ bende acizim o zaman.
- sen aciz olsan bunu zaten çoktan yerine getirmiş burada yerini almış olurdun. ama sen güçlüsün ölümü sadece düşünüyorsun, kafanda kurguluyorsun hayata bağlısın ve en önemlisi yaşamanın kıymetini biliyorsun.
ben ikinci yolu seçtim. ne kadar boktan olsada, ne kadar kendi çölümde kaybolmuş olsamda. idolum sadri alışık'ın bi filminde dile getirdiği bu hususta bir repliği vardı.
''doğucak güneşi seyretmek bedava. hayat dikenli de olsa yaşamak lokum gibi. hayatın, bozuk çalanı talihin en kör kandillisi bile ölümün soguk suratından daha tatlıdır. yaşamanın manasını yan çiziver be yaşamak yaşamaktır insan tahtalı köyü boyladı mı ne olucak insanoglu hassasiyet üzerine çalışır. intahar edersem başkaları haksızlıklarını anlar mezarımın başında ağlar dümeniyle yazık ediyor. havagazı fikir bunlar en yakın bellediğinin hafızası bile 3 gün sonra süngerdir. 2 ah vah sonunda 0'a 0 cenaze merasiminin haftasınada tarih olup gittin demektir. ''
şunu unutma bu hayata bir defa geliyoruz, kimsenin yerine nefes alamayız, kimsenin adına ölemeyiz. kendimiz için yaşar, kendimiz için ölürüz. hayat senin, karar senin sana ne öl nede ölme diyemem sadece düşün ve şu altaki paylaşımları bir incele.
(#19688700),(#19688482),(#19688343)
* iyi geceler, tabi bu mümkünse...
değerli dostum,
hayat, kuşlar, ağaçlar, börtü böceklerin güzelliklerinden bahsetmeyeceğim. çünkü hayat çok boktan kimsenin önüne altın tepsiyle sunulmadı. engellerle dolu bizlerde bi ömürlük engelli koşusunu bitirmeye çalışan, kendi çölünde kaybolmuş insanlarız fazlası değil.
birini sevmiştim vaktiyle, kara bir hayatı beyazlaştırmak için pembe renkli hayaller kurmuştum evliliğe dair. aileler tanışmış mutluluğa giden adımların tarihi belirlenmeye çeyrek kalmıştı. bir yaz gecesi tek bir kısa mesajla tüm hayallerim karardı. mesajda aynen şu yazıyordu;
'' sen çok iyi birisin. seninle tanışmadan önce hayatımda birisi vardı. sonra onunla sudan bir sebeple ayrıldık. boşluğa düşmüştüm sen çıktın karşıma o boşluğu doldurdun. ama şimdi geri döndü o ve beni arayıp soruyor, birlikte olmak istiyor. gönlüm hala onda seni aldatmak istemiyorum üzgünüm ayrılmalıyız. lütfen bir daha arayıp sorma.
hoşçakal ''
bilmemkaç karakterlik bir mesajla bitirmişti, yok etmişti emeklerimizi. dakikalarca o telefona boş gözlerle baktım sadece. sonra kalktım balkona çıktım 4 cü kattan aşağıya bakarak gökyüzüne kaldırıp kafamı düşündüm. şimdi şuradan aşağıya atlasam tepe üstü, ölsem, yok olsam ne olurdu diye. içimdeki ses 2 yolun var dedi bana birincisi, kolay olanı gitmeyi tercih edersin ölürsün. varsa inancın sende bilirsin kiöbür tarafta sonsuz azaba gebe kalırsın, bu tarafta ise ailen varsa sevdiklerin bi kaç damla gözyaşı döker, adın zaman içersinde silinir ''rahmetli'' olarak anılır sene oldumuda duvarda soluk, donuk bir resim olarak kalırsın. uğruna öldüğün başka hayatlarda devam eder, sen öldüğünle kalırsın...
- ya diğer yol diye sordum kendime.
dedi ki;
o işte en zoru, yaşamak.... inadına ayakta durabilmek, hayatta kalabilmek.
gökyüzüne doğru kafamı kaldırıp bir nefes çektim ve cesaretimi toplayarak sordum azrail (a.s)'e.
+ bana orada yer var mı ?
- burada tüm ölümlülere yer var.
+ ya erken gelenler ?
- onlar ölümü erken seçen acizlerdir.
+ bende acizim o zaman.
- sen aciz olsan bunu zaten çoktan yerine getirmiş burada yerini almış olurdun. ama sen güçlüsün ölümü sadece düşünüyorsun, kafanda kurguluyorsun hayata bağlısın ve en önemlisi yaşamanın kıymetini biliyorsun.
ben ikinci yolu seçtim. ne kadar boktan olsada, ne kadar kendi çölümde kaybolmuş olsamda. idolum sadri alışık'ın bi filminde dile getirdiği bu hususta bir repliği vardı.
''doğucak güneşi seyretmek bedava. hayat dikenli de olsa yaşamak lokum gibi. hayatın, bozuk çalanı talihin en kör kandillisi bile ölümün soguk suratından daha tatlıdır. yaşamanın manasını yan çiziver be yaşamak yaşamaktır insan tahtalı köyü boyladı mı ne olucak insanoglu hassasiyet üzerine çalışır. intahar edersem başkaları haksızlıklarını anlar mezarımın başında ağlar dümeniyle yazık ediyor. havagazı fikir bunlar en yakın bellediğinin hafızası bile 3 gün sonra süngerdir. 2 ah vah sonunda 0'a 0 cenaze merasiminin haftasınada tarih olup gittin demektir. ''
şunu unutma bu hayata bir defa geliyoruz, kimsenin yerine nefes alamayız, kimsenin adına ölemeyiz. kendimiz için yaşar, kendimiz için ölürüz. hayat senin, karar senin sana ne öl nede ölme diyemem sadece düşün ve şu altaki paylaşımları bir incele.
(#19688700),(#19688482),(#19688343)
* iyi geceler, tabi bu mümkünse...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar