bugün

sleepless man

üzüldüm. küçüğümdü, kardeşimdi, abi diye sabahları mesaj atar hala yaşayıp yaşamadığımı sorardı. şimdi ölsem kimsenin haberi olmayacak. neyse sleepless gelecek, benden özür dileyecek.
© copyright 2005 - 2026