bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- herkesle iyi anlaşan insan13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi5
- truesuzluk2
- kadir inanır'ın vefatı7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- saraca finch house7
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- 30 haziran 2026 fildişi sahili norveç maçı2
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı2
- 2 temmuz 2026 abd bosna hersek maçı2
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı2
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kolombiya5
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- gana2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- amerika birleşik devletleri8
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- portekiz6
- cezayir3
- ingiltere2
- isviçre2
- mısır2
- avustralya2
- cüneyt arkın3
- ankara nın en güzel yanı7
- arjantin2
- hırvatistan4
- ekvador2
- norveç2
- meksika2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- fildişi sahili2
- bosna hersek5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- senegal2
- brezilya2
- paraguay2
- belçika3
- fas4
Fiili olmasa da zihinlerimizde ki gerçektir maalesef. Hayır biz biriz falan diyen varsa da nasıl bir beyin egomonyasındadır bilinmez.
Ulan hiç bu kadar nefretle bakmamıştık bir birimize. Hiç bu kadar keskin konuşmuyorduk. Siyaset yüzünden falan birbirimizi hiç bu kadar sikmiyorduk. Ciddi anlamda bölündü ülke. Ülkenin tüm işlevsel kurumları bölündü. Yargısı, ordusu, partileri, sivil toplum kuruluşları bile bölündü.
Tuttuğun takım ne ? galasaray mı.. cemaatcisin. Fener mi? oo solcusun. Beşiktaş mı ? gezi parkı olayları kesin solcu hükümet düşmanı vs.
Partin ne ? akp mi ? hırsızsın. CHP mi ? alevi komunistsin. MHP mi ? faşistsin. Bu nedir amına koyayım ya ?
Beyler bilmiyorum farkında mısınız ? eskiden bu şekil de fikir ayrılıklarımız olsa bile kin kustuğumuz tek topluluk bu ülkeyi gerçekten bölmek isteyenlerdi.
Ben bir chp seçmeni olarak diyorum ki chp bile bölmüştür ülkeyi. bazı kesimleri görmezden gelerek, alenen aşağılayarak bölmüştür. akp'de bölmüştür. bunu anlatmaya gerek yok.
Bugün kadıköy gibi bir yerler de ''sayın öcalan'' stantları açılıyorsa diyecek birşey yok. Gerçekten çok acayip bir memleket olduk.
Bakıyorsun güneydoğuya, kürtçe fatura gelmezse ödeme yapmam. Petrol çıkarsa yarısı bizim falan filan.
Soma'da maden patlar işçiler için sokaklara çıkmak istersin. Çıkar 3 5 orospu çocuğu polisine molotof atar haklılığın bile haksızlık olur.
yani bunlar işin detayı. Açık ve net olan bir algı varsa artık Oda bölündüğümüz gerçeğidir. Artık herkes birbirine yalancı gülüyor. Herkes gibi benimde sağımda solumda farklı düşünen fikir insanları var ama maalesef ülke öyle bir hal aldı ki düzelmesi çok zor. çok.
Ulan hiç bu kadar nefretle bakmamıştık bir birimize. Hiç bu kadar keskin konuşmuyorduk. Siyaset yüzünden falan birbirimizi hiç bu kadar sikmiyorduk. Ciddi anlamda bölündü ülke. Ülkenin tüm işlevsel kurumları bölündü. Yargısı, ordusu, partileri, sivil toplum kuruluşları bile bölündü.
Tuttuğun takım ne ? galasaray mı.. cemaatcisin. Fener mi? oo solcusun. Beşiktaş mı ? gezi parkı olayları kesin solcu hükümet düşmanı vs.
Partin ne ? akp mi ? hırsızsın. CHP mi ? alevi komunistsin. MHP mi ? faşistsin. Bu nedir amına koyayım ya ?
Beyler bilmiyorum farkında mısınız ? eskiden bu şekil de fikir ayrılıklarımız olsa bile kin kustuğumuz tek topluluk bu ülkeyi gerçekten bölmek isteyenlerdi.
Ben bir chp seçmeni olarak diyorum ki chp bile bölmüştür ülkeyi. bazı kesimleri görmezden gelerek, alenen aşağılayarak bölmüştür. akp'de bölmüştür. bunu anlatmaya gerek yok.
Bugün kadıköy gibi bir yerler de ''sayın öcalan'' stantları açılıyorsa diyecek birşey yok. Gerçekten çok acayip bir memleket olduk.
Bakıyorsun güneydoğuya, kürtçe fatura gelmezse ödeme yapmam. Petrol çıkarsa yarısı bizim falan filan.
Soma'da maden patlar işçiler için sokaklara çıkmak istersin. Çıkar 3 5 orospu çocuğu polisine molotof atar haklılığın bile haksızlık olur.
yani bunlar işin detayı. Açık ve net olan bir algı varsa artık Oda bölündüğümüz gerçeğidir. Artık herkes birbirine yalancı gülüyor. Herkes gibi benimde sağımda solumda farklı düşünen fikir insanları var ama maalesef ülke öyle bir hal aldı ki düzelmesi çok zor. çok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar