konya

bir gündür bu şehirdeyim ve gerçekten çok hoşuma gitti dümdüz olmasını çok yadırgadım, garip geldi , izmir ve antalyadan sonra ama güzel bi şehirmiş.
Edit:heryer bisiklet bu şehirde.
© copyright 2005 - 2026