bugün

konya

senelerdir derlerdi de inanmazdım, "afyon un kaymağı konya nın manyağı" diye. ama artık buna kefil olurum. konyalılar bana uzak Allah a yakın olsunlar.
edit: konya lılar eksi oylayabilirsiniz .
© copyright 2005 - 2026