bugün

dombıra eşliğinde göbek atan akp liler

günah.. benim türbanlı bacılarıma elliyorlar ! elliyorlar !

ahahah... bu kürtlere bu müzik yakışmıyor.. Ritim battı be recebim.. en büyük çeken de bu işte..
© copyright 2005 - 2026