bugün

pharell williams

Madonna'yla yaptığı 2008 çıkışlı Give It To Me düeti çok sikiktir. Muhtemelen Pharell Garajdaki stüdyosunda on beş dakikada falan yazdı, ritmi de lunaparklarda çocuklar için çalan şarkılardan çaldı. Hele arada elli saniyelik bridge mi ne olduğu anlaşılmayan bir geçiş bölümü var kı hem madonna hem de pharell sadece boğazlarını temizleyip öksürüyorlar.

http://www.youtube.com/watch?v=aQRLSBUNupg
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026