bugün

öğrenci evi

doritosla kahvaltı yapan arkadaşlarım olmuştu, en az 1 aydır çöpün atılmaması nedeni ile eve girmenin neredeyse imkansız olduğu durumun söz konusu olması.
© copyright 2005 - 2026