telepati

aborijinlerin uzun çöl gezileri sırasında, diğer kabile üyeleriyle aralarında kullandıkları iletişim biçimi.
onlara göre telepati insanlarda zaten varolan bir yetenektir, fakat mutantlar onu kullanmamayı tercih etmiştir.
© copyright 2005 - 2026