barış

canımın içi biricik kardeşim. bir yobazsavar lakin biraz faşo galiba olsun. çok severim bu da gelir geçer derim öperim. ne de olsa seri olarak öpüşebiliyorum. ahahaha
© copyright 2005 - 2026