bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı11
- devlet gücü2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- ibadet2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- anlamak2
- yazarların imza parfümleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- my number one2
- berhan şimşek2
- dil3
- insan3
- 2026 dünya kupası21
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- dünya8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- pakistan3
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- hindistan3
- egay sucukcu8
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- guyana4
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- günaydın2
- fas6
- oyuncu2
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
yazmış allah yazmış, yazmış allah yazmış...
(#21893246)
özetle;
-beni tanımadığını ama lütfederek nickaltıma uzun uzun yazdığını;
-hiç coşmadığımı, coşmanın bir keramet olduğunu, bunu da benim beceremediğimi;
-kendisinin ekşi sözlükte de sözde şuku yazılar yazdığını,
-ve dahi yazılarımdan trollükten gayri bi bok anlamadığını yazmış efem.
bak kezban kardeş;
bizim işimiz, denemeler ve hayata dair dandirik yazılardan kopyala yapıştır kelimeler ile oluşturulan pasajları pazarlamak değil, yazarken düşünmek, düşünürken eğlenmek. hatta biraz da taşak geçmek.
coşmanın* şu sözlüğün en kallavi işe yaramaz boku olduğunu iddia ettim, hala da ederim. ahanda burda izahatı;
(#18756734)
kanki edinip, aman şöyle güzel yazıyon, aman böyle güzel yazıyon tandanslı mesajlar atmak ve dahi hatun yalama peşindeki zibidileri gıdıklamakla elbette artı oylamanın dibine vurursun; elbet coşarsın.
devamla; zavallı ambitlerini nickaltında kıpraştırmak trollük değilse, ben troll'üm arkadaş ve trollük benim için zevkli bur uğraş. sizin gibi medya prensesi zavallı kezbanların çığlıkları da benim için sinek vızıltısından öte değil.
son olarak: fi tarihinde 4 yıl boyunca yazdığım o ekşi sözlüğe defolmanı diler, masturbatörler arasında mutlu mesut girizgahlar girmeni niyaz ederim*.
(#21893246)
özetle;
-beni tanımadığını ama lütfederek nickaltıma uzun uzun yazdığını;
-hiç coşmadığımı, coşmanın bir keramet olduğunu, bunu da benim beceremediğimi;
-kendisinin ekşi sözlükte de sözde şuku yazılar yazdığını,
-ve dahi yazılarımdan trollükten gayri bi bok anlamadığını yazmış efem.
bak kezban kardeş;
bizim işimiz, denemeler ve hayata dair dandirik yazılardan kopyala yapıştır kelimeler ile oluşturulan pasajları pazarlamak değil, yazarken düşünmek, düşünürken eğlenmek. hatta biraz da taşak geçmek.
coşmanın* şu sözlüğün en kallavi işe yaramaz boku olduğunu iddia ettim, hala da ederim. ahanda burda izahatı;
(#18756734)
kanki edinip, aman şöyle güzel yazıyon, aman böyle güzel yazıyon tandanslı mesajlar atmak ve dahi hatun yalama peşindeki zibidileri gıdıklamakla elbette artı oylamanın dibine vurursun; elbet coşarsın.
devamla; zavallı ambitlerini nickaltında kıpraştırmak trollük değilse, ben troll'üm arkadaş ve trollük benim için zevkli bur uğraş. sizin gibi medya prensesi zavallı kezbanların çığlıkları da benim için sinek vızıltısından öte değil.
son olarak: fi tarihinde 4 yıl boyunca yazdığım o ekşi sözlüğe defolmanı diler, masturbatörler arasında mutlu mesut girizgahlar girmeni niyaz ederim*.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar