cep telefonunu fırlatmak

çok güzel stres alıyor. kaç kere yaptım hatırlamıyorum. kim bilir kaç iphone parçalamışımdır ama tavsiye ederim. özellikle balkondan atıp ne olacak diye bakmak baya bir eğlenceli oluyor.
© copyright 2005 - 2026