bugün

tak5im

ölümlere üzülmekle birlikte mücadele meşru yoldan yapılmadıkça destek vermeyeceğim hareket.
Ekleme: şu kalekol inşaatını askere molotof atarak protesto eden var ya adı neyse artık. Onun pkklı olduğunu görmezden gelmeyi bırakın artık.
Protesto pankart ve basın açıklaması gibi yöntemlerle yapılır, molotofla, taşla, kurşunla, havai fişekle ancak anarşizm ve terör olur.
Evet yobazım, şakirtim, boş kafalıyım, tipiğim vs. Birkaç meçhul kişinin dayatmasını değil de ülkemin ve milletimin yararını istemenin ve vicdan sahibi olmanın manası sizin lehçede buysa, bana yakıştırdığınız sıfatlardan gurur duyarım.
© copyright 2005 - 2026