bugün

arctican

(bkz: #19670175)

sen çok yanlış gelmişsin kardeş yazarı. 14 yaşında kız iyi mi kötü mü düşüneceğine vicdanının sesini dinle adam ol biraz.
© copyright 2005 - 2026