bugün

gq bar

ferit şahenk in nispetiye caddesinde , işyerimin karşısında açmış olduğu +A plus barı. açıldığı günden beri sessiz sedası imaj çalışması yapıyordu. evdeki hesap pek uymadı gibi. barın patlatacak isim meğerse zehra çilingiroğluymuş.

http://www.sabah.com.tr/f...10062274575?albumId=47217

not:Sıcak çayla yanan kıza ama en çok da GQ Bar'a geçmiş olsun. Onca imaj inşası, onca şıklık çabası boşuna artık. Ha çoluk çocuğun çay içtiği bar mı!.. Böyle kodlandı bir kere!
© copyright 2005 - 2026