bugün

nzt

hakkında biraz da olsa araştırma yaptım. sağlık bakanlığı onayı olduğuna dair hiçbir bilgi yok. yorumları okuyayım dedim. 2-3 yorum ciddi gidiyor. sonra her zamanki gibi yorumcular atışmış saçma sapan.
anlayamadım açıkçası. tam karar veremedim. eğer kullanan varsa siteden yardımcı olursa sevinirim.

http://www.nzt48satis.com/

ancak şu yorum beni satın alma fikrinden uzaklaştırdı ve genel anlamda kopardı (gülmek olan koparmak) :

--spoiler--

Açın biraz kitap okuyun aq.
Bağlaç olan ”-de” yi ayırmayı hapla mı öğreneceksiniz?

--spoiler--
© copyright 2005 - 2026