bugün

thewalkingdead

entrylerine baktığım kadarıyla kısa entry giren, sakin yazar. Adeta bir yürüyen ölü. Hoşgelmiş.

Edit: ben sanki köşe yazısı yazıyorum amk. Bunu demeden de geçmeyeyim. Çoğu kişi kısa yazıyor koç. Keyfine bak. At koştur.
© copyright 2005 - 2026