türkler orta dünyada olsa yaşanabilecekler

Bizim eski neslimiz sürekli at üzerinde koştuğunu düşünürsek sanırım rohanlılar gibi olurdu. Evet evet kesin rohan gibi olurdu. Rohan'dan tek eksik yanımızsa banko mimarimiz olurdu.
© copyright 2005 - 2026