bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- lip balm kullanan erkek6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- burç saçmalığı6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- frenkler2
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- cut the crap4
- yaz aşkı bulamamak2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- sedat pekmez18
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- biz arap değiliz biz türk üz8
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
hayretler içindeyim!
Şampiyonlar Ligi' ni kaybetmişiz! 20 milyon Euro zarar etmişiz! Hesabı taraftardan soruluyor.
"Şampiyonlar Ligi Sivas' ta kaybedildi" ya da "Ribery' den alacağımız parayla stadın
yarısını bitirmiştik şimdi" diyeceklerine, vuruyorlar abalıya.
Ribery 25 milyon Euro' ya transfer oldu en son... Yalan mı ?
"Transferde beceri ve para eksiğimiz var" diyemedikleri için "Juninho derbideki olaylardan dolayı can güvenliğim yok diye gelmedi" deyip, yine taraftara atıyorlar suçu!
Beş senedir en seviyeli protestoları yapmış ama kaale alınmamış ( hatta alay edilmiş... ) olan taraftar son maçta kopmuş ve tribünden su atmış, koltuk kırmış diye Juninho korkmuş, öyle mi? Vay vay vay!
Ayrıca "Tribünde olay çıkaranların ikisi F.Bahçeli" ne demek, onu da anlamadık! Şu anda cezaevinde bulunanlara bundan daha büyük hakaret olamazdı herhalde! Yazık!
Tabi bu açıklamanın ardından F.Bahçe' nin uzunca bir bildiri yayınlaması da başka açıdan yazık!
Bir de "Amigolara bilet vermedik, böyle oldu" meselesi var... Bunu söyleyenler acaba kendileri inanıyorlar mı?
Farklı tribünlerde neler neler oluyor ama kimse çıkıp da bu konular hakkında konuşmuyor. Malum konularda en temiz, en masum tribün G.Saray tribünüdür. Bunu alem-i cihan biliyor...Ama hep tu kaka edilen G.Saray tribünü oluyor.
Bir Divan Kurulu üyesi bu konuda en güzelini söylemiş; "Bırakın suçu taraftara atmayı, istifa edin"
Bir ultrAslan da hadiseyi noktalamış: "Umarım herkes bir gün G.Saray' ı hesapsız, kitapsız ve içten sevebilir; aynen bizim gibi."
alpaslan dikmen *
Şampiyonlar Ligi' ni kaybetmişiz! 20 milyon Euro zarar etmişiz! Hesabı taraftardan soruluyor.
"Şampiyonlar Ligi Sivas' ta kaybedildi" ya da "Ribery' den alacağımız parayla stadın
yarısını bitirmiştik şimdi" diyeceklerine, vuruyorlar abalıya.
Ribery 25 milyon Euro' ya transfer oldu en son... Yalan mı ?
"Transferde beceri ve para eksiğimiz var" diyemedikleri için "Juninho derbideki olaylardan dolayı can güvenliğim yok diye gelmedi" deyip, yine taraftara atıyorlar suçu!
Beş senedir en seviyeli protestoları yapmış ama kaale alınmamış ( hatta alay edilmiş... ) olan taraftar son maçta kopmuş ve tribünden su atmış, koltuk kırmış diye Juninho korkmuş, öyle mi? Vay vay vay!
Ayrıca "Tribünde olay çıkaranların ikisi F.Bahçeli" ne demek, onu da anlamadık! Şu anda cezaevinde bulunanlara bundan daha büyük hakaret olamazdı herhalde! Yazık!
Tabi bu açıklamanın ardından F.Bahçe' nin uzunca bir bildiri yayınlaması da başka açıdan yazık!
Bir de "Amigolara bilet vermedik, böyle oldu" meselesi var... Bunu söyleyenler acaba kendileri inanıyorlar mı?
Farklı tribünlerde neler neler oluyor ama kimse çıkıp da bu konular hakkında konuşmuyor. Malum konularda en temiz, en masum tribün G.Saray tribünüdür. Bunu alem-i cihan biliyor...Ama hep tu kaka edilen G.Saray tribünü oluyor.
Bir Divan Kurulu üyesi bu konuda en güzelini söylemiş; "Bırakın suçu taraftara atmayı, istifa edin"
Bir ultrAslan da hadiseyi noktalamış: "Umarım herkes bir gün G.Saray' ı hesapsız, kitapsız ve içten sevebilir; aynen bizim gibi."
alpaslan dikmen *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar