sezenist

başı bozuk diye kitap çıkarmış.

ya hiç mi başka isim bulamadı amk.

insan kitapçıdan isteyemez bunu;

- bakar mısınız şu kitabı alcaktım ben.
* muhaha başı bozuğu mu
- niye güldünüz beyefendi.
* valla bende bilmiyorum. ismi duyunca titreme oluyo hep.

çok pişman olcak çokkk. hislenecek, üzülecek hep. valla tühh!
© copyright 2005 - 2026