bugün

kukla

yazılarından takip ettiğim kadarıyla sevişilebilecek bir yazar. badi tuşu olmaması tam bir handikap. olsa direkt eklerdim ve ne bileyim bir muhabbet başlardı o vasıtaynan.
© copyright 2005 - 2026