bugün

lost control

biraz daha boyle devam ederse yasamsal fonksiyonlarini ansiklopedik duzlemde faaliyete gecirmesinden korktugum yazar.

esi dostu yok mu, biri gitsin hayrina kaldirsin pc'nin basindan, yazik gunah.. *
© copyright 2005 - 2026