osuruk

iki evrelidir..

sıçmık öncesi ve sonrası..

sıçmık öncesi daha seri ve pis kokulu olurlar.. her attırdığın eksiksiz leş ibi kokar..

sıçmık sonrası ise 1-2 saniye süren sesi ile kokusuz osuruklar vardır..

ben bunu ateş eden silahınardından gelen dumana benzetiyorum...
© copyright 2005 - 2026