bugün

amalgam dolgu

hakkında kimisi "onlarca hastalığa sebebiyet veriyor" diyor, kimisi "hiç bir zararı yok" diyor.

valla arada kaldım. daha bugün 3 tane yaptırdım. insan ister istemez kıl oluyor lan. bir de yaptırmadan önce doktor bana "kalp, şeker, sarılık, tansiyon, asdadas, qwweqeqeqw, afjghhgj vb. hastalıkların var mı?" diye sordu. daha da kıl oldum amk...
© copyright 2005 - 2026