bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- elimde goruntuleriniz var3
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- ashley dont look at him look at me2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- eski mesajları okumak3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- küfreden kız iticiliği8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- ismet gurbuz 202418
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- lionel messi4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yazarlara gelen son mesaj3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- bugün de meme atan olmaması13
vurur böyle bazen beyne beyne.
ebedi olanından bahsediyorum ama yalnız doğduk yalnız öleceğiz.
yanlış yaparsın zaten hep yanlış yapmışsın gibi bakar zaten sevgilin, bir an gelir patlarsın söylenmemesi gereken cümleyi kullanırsın bir tane daha eksilir arkadaşın.
kafası iyi olunca bir şeyler yazan her keş gibi pardon herkes gibi.
anlam yüklediğin kadında en anlamsız şekilde gidebilir. neden sorusuna cevap veremez. sevmek bazen yetmez. sevmesen de olur, ha belki sevilmek geçici bir süre idare edebilir. o da egonun okşanma limitini doldurmasına bağlı.
evet sıradaki gelsin...
sevişirken kim bilir kimi unutma telaşı içindesin, içindeyim, içindeyiz. ya da yakın zamanda bastıracak özledim seni'leri daha ne kadar erteleyebilirsin, erteleyebilirim, erteleyebiliriz?
üzgün olduğunda yanımda olsaydı keşke ona sarılırdım dediğin insanla, mutlu olduğunda yanımda olsaydı keşke onu güldürürdüm dediğin insan aynı kişiyse onu kaybetmemeli bence. bütün uyuşturucular yüksek hissettirmek içinse, tek başına en zirvede hissettirebilir çünkü o seni. tabi bu kafanın bir de düşüşü var. ne kadar yüksekteysen o kadar hızlı çarparsın yere.
aslında en ama en hızlı şekilde çarpmak lazım ki tekrar yükselebilesin. madem bitti kaypak olmamak lazım tabi. severken çoooook seviyorum diyorsan, bittiğinde çooook üzüleceksin. eğer bittiğinde bir başkasıylaysan sevmemişsin.
ben mi sevmedim o mu özlemedi? ben mi özledim o mu sevmiyor?
herkes yalnız aslında.
güneşin doğuşu gibi aslında. hani bir enstantanesi yok da bir gün güneş doğmazsa? o zaman kıymetlenir güneş. hep karanlık gibi oluyor böyle bazen sanki hiç güneş doğmayacak gibi. ya bu güneş doğuyordu aslında, ben iyi gibiyim dimi?
alnına bir silah dayandığını düşün. gözünü kapat. ne yapmadığın için pişmansın? soru bu. neyi değiştirebilirdin? diye sormuyor ama çünkü olmuşsa olmuştur, o değişmez. gururun, kibirin esiri olarak dilemediğin 'özürler' gün gelirde götünden kan alınıyor hissi de verebilir.
herhangi biri için üzgün değilim yani yalnız falan da değilim de yanımda daimi biri varmış gibi hissetmiyorum. sanki her gelen gidecekmiş gibi. zaten öyle olmalı. yanında uyuyorsa alışmamak lazım. bir de gittiyse gitti tabi, umut işkenceyi uzatır.
her dakika yanında olmayı istediğim insanı, 1 dakika görmeye tahammülüm yoksa? bu döngü olabilir. biri gider, birisi gelir. her seferinde daha çok yaralandığın için daha sıkı sarılırsın yenisine. o yüzden daha çok üzülüyor olabilir insanlar oysa beklentilerin azalması lazım. aynı duaya 86. kez amin demek gibi. olmayınca daha mı ısrarlı istenir tanrı'dan?
bence tanrı falan da yok. onu biz uydurduk, bizim yalnızlığımız.
ebedi olanından bahsediyorum ama yalnız doğduk yalnız öleceğiz.
yanlış yaparsın zaten hep yanlış yapmışsın gibi bakar zaten sevgilin, bir an gelir patlarsın söylenmemesi gereken cümleyi kullanırsın bir tane daha eksilir arkadaşın.
kafası iyi olunca bir şeyler yazan her keş gibi pardon herkes gibi.
anlam yüklediğin kadında en anlamsız şekilde gidebilir. neden sorusuna cevap veremez. sevmek bazen yetmez. sevmesen de olur, ha belki sevilmek geçici bir süre idare edebilir. o da egonun okşanma limitini doldurmasına bağlı.
evet sıradaki gelsin...
sevişirken kim bilir kimi unutma telaşı içindesin, içindeyim, içindeyiz. ya da yakın zamanda bastıracak özledim seni'leri daha ne kadar erteleyebilirsin, erteleyebilirim, erteleyebiliriz?
üzgün olduğunda yanımda olsaydı keşke ona sarılırdım dediğin insanla, mutlu olduğunda yanımda olsaydı keşke onu güldürürdüm dediğin insan aynı kişiyse onu kaybetmemeli bence. bütün uyuşturucular yüksek hissettirmek içinse, tek başına en zirvede hissettirebilir çünkü o seni. tabi bu kafanın bir de düşüşü var. ne kadar yüksekteysen o kadar hızlı çarparsın yere.
aslında en ama en hızlı şekilde çarpmak lazım ki tekrar yükselebilesin. madem bitti kaypak olmamak lazım tabi. severken çoooook seviyorum diyorsan, bittiğinde çooook üzüleceksin. eğer bittiğinde bir başkasıylaysan sevmemişsin.
ben mi sevmedim o mu özlemedi? ben mi özledim o mu sevmiyor?
herkes yalnız aslında.
güneşin doğuşu gibi aslında. hani bir enstantanesi yok da bir gün güneş doğmazsa? o zaman kıymetlenir güneş. hep karanlık gibi oluyor böyle bazen sanki hiç güneş doğmayacak gibi. ya bu güneş doğuyordu aslında, ben iyi gibiyim dimi?
alnına bir silah dayandığını düşün. gözünü kapat. ne yapmadığın için pişmansın? soru bu. neyi değiştirebilirdin? diye sormuyor ama çünkü olmuşsa olmuştur, o değişmez. gururun, kibirin esiri olarak dilemediğin 'özürler' gün gelirde götünden kan alınıyor hissi de verebilir.
herhangi biri için üzgün değilim yani yalnız falan da değilim de yanımda daimi biri varmış gibi hissetmiyorum. sanki her gelen gidecekmiş gibi. zaten öyle olmalı. yanında uyuyorsa alışmamak lazım. bir de gittiyse gitti tabi, umut işkenceyi uzatır.
her dakika yanında olmayı istediğim insanı, 1 dakika görmeye tahammülüm yoksa? bu döngü olabilir. biri gider, birisi gelir. her seferinde daha çok yaralandığın için daha sıkı sarılırsın yenisine. o yüzden daha çok üzülüyor olabilir insanlar oysa beklentilerin azalması lazım. aynı duaya 86. kez amin demek gibi. olmayınca daha mı ısrarlı istenir tanrı'dan?
bence tanrı falan da yok. onu biz uydurduk, bizim yalnızlığımız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar