bugün

36t

köy kokan otobüstür. ayrıca içinde utanmadan pkk yı öven teröristler vardır.diğer otobüslere nazaran çok daha pistir. aciliyet duyulmadığı taktirde binilmemesi daha iyidir.
© copyright 2005 - 2026