bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- bir şeyler söyle3
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arapça okuyabilen yazarlar3
- 2026 dünya kupası27
- kemalist dünya19
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- yazarların iyi olduğu konular9
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- üniversitelerin gereksiz olması12
- futbol21
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- birsin allahım2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- anın görüntüsü17
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- erleg han ile revani yemek3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- birader yazar olmak13
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- kendi kendine gülmek2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- 27 haziran 20262
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
zordur her şeyden önce.
annenin, babanın ve kardeşinin değerini daha iyi bir anlarsın uzaktayken. her sabah uyandığında tek başına olman, bir günaydın diyenin, diyeceğinin olmaması daha güne başlarken 1-0 geriye düşmektir. hani ağlamaklı olursun ya da sessizce ağlamaya başlarsın da boğazın düğümlenir, yutkunmakta zorluk çekersin ya... işte her sabah bunu yaşarsın aileden uzakta ve yalnızsan. geçmişini sorgularsın sürekli. ailene, hayata karşı yaptığın hatalar hep beyninde dolaşır. üzülürsün. kimseye anlatamazsın. çünkü yalnızsın. bazı günler moral bozukluğunu belli etmemek için hiç aramazsın onları. ama onlar seni arar mutlaka. yalan söylersin. iyiyim dersin. içindeki tüm özlemi bastırıp sorun yok dersin. ve mümkün olduğunca kısa tutarsın görüşmeyi. onların sesini ne kadar fazla duyarsan o kadar fazla üzülürsün. yanlarında olmak istersin. tatillerde yanlarına gittiğinde de mutlu görünmeye çalışırsın. dönüş zamanını aklından atamadan sahte gülümsemeler ile kandırırsın yine kendini. dönüş gününün gecesi uyumak istemezsin. uyuyunca zaman hızla geçecek ve uyandığın gün gideceksin. uykuyla savaşı kaybettiğinde artık çok geçtir. ama bilinçaltın çok uyutmaz seni. sabahın ilk saatlerinde ayağa kaldırır. niye erken kalktın sorusunu alışkanlık olmuş diyerek geçiştirirsin. oysa alışkanlık yaratan tek şey mutsuzluktur bünyende. yalnızlığın verdiği mutsuzluk. ailenden ayrı yaşadığın her gün onları daha çok özlersin. ve en kötüsü de bu özlemini kimseye söyleyemezsin. çünkü fark etmişsindir ki günümüz insanlarının hemen hiçbiri mutsuz insan istememektedir etrafında. ne her şeyi rahatça anlatabileceğin bir dostun vardır ne de tüm özlemini sana unutturacak bir sevgilin. yalnızlığın sularında çaresizce çırpınır durursun. her çırpınışında ailene olan özlemin artar.
ve anlarsın ki aslında ailen her şeyindir ama sen hiçbir şeysindir. çünkü onlara layık bir konumuna ulaşamamışsındır.
acıdır.
(bkz: kendimden biliyorum)
annenin, babanın ve kardeşinin değerini daha iyi bir anlarsın uzaktayken. her sabah uyandığında tek başına olman, bir günaydın diyenin, diyeceğinin olmaması daha güne başlarken 1-0 geriye düşmektir. hani ağlamaklı olursun ya da sessizce ağlamaya başlarsın da boğazın düğümlenir, yutkunmakta zorluk çekersin ya... işte her sabah bunu yaşarsın aileden uzakta ve yalnızsan. geçmişini sorgularsın sürekli. ailene, hayata karşı yaptığın hatalar hep beyninde dolaşır. üzülürsün. kimseye anlatamazsın. çünkü yalnızsın. bazı günler moral bozukluğunu belli etmemek için hiç aramazsın onları. ama onlar seni arar mutlaka. yalan söylersin. iyiyim dersin. içindeki tüm özlemi bastırıp sorun yok dersin. ve mümkün olduğunca kısa tutarsın görüşmeyi. onların sesini ne kadar fazla duyarsan o kadar fazla üzülürsün. yanlarında olmak istersin. tatillerde yanlarına gittiğinde de mutlu görünmeye çalışırsın. dönüş zamanını aklından atamadan sahte gülümsemeler ile kandırırsın yine kendini. dönüş gününün gecesi uyumak istemezsin. uyuyunca zaman hızla geçecek ve uyandığın gün gideceksin. uykuyla savaşı kaybettiğinde artık çok geçtir. ama bilinçaltın çok uyutmaz seni. sabahın ilk saatlerinde ayağa kaldırır. niye erken kalktın sorusunu alışkanlık olmuş diyerek geçiştirirsin. oysa alışkanlık yaratan tek şey mutsuzluktur bünyende. yalnızlığın verdiği mutsuzluk. ailenden ayrı yaşadığın her gün onları daha çok özlersin. ve en kötüsü de bu özlemini kimseye söyleyemezsin. çünkü fark etmişsindir ki günümüz insanlarının hemen hiçbiri mutsuz insan istememektedir etrafında. ne her şeyi rahatça anlatabileceğin bir dostun vardır ne de tüm özlemini sana unutturacak bir sevgilin. yalnızlığın sularında çaresizce çırpınır durursun. her çırpınışında ailene olan özlemin artar.
ve anlarsın ki aslında ailen her şeyindir ama sen hiçbir şeysindir. çünkü onlara layık bir konumuna ulaşamamışsındır.
acıdır.
(bkz: kendimden biliyorum)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar