bugün

hugo

görsellik, senaryo ve hikaye açısından çok beğendiğim bir film. biraz çocuk filmi gibi gözüksede bence eğlenceliydi, aile ortamında seyredilebilir.

--spoiler--
istasyon şefi'nin, o diyalogları ve mimikleri arasıra beni güldürmeyi başardı.

--spoiler--

ayrıca filmin sonunda çalan şarkı çok güzeldi.
© copyright 2005 - 2026